تهران بزرگ - معاون تبلیغات سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: همزمان با پروژه دیجیتالی کردن سازههای سنتی به سازههای مدرن، سازمان زیباسازی در حال برنامهریزی برای ایجاد ۴۰ سازه سه بُعدی در پایتخت است که به لحاظ زیرساختی، جذابیت بصری بسیار بالایی نسبت به دیگر سازههای تبلیغاتی دارد.
به گزارش، محسن طارمیان روز یکشنبه از مدرن شدن سازههای تبلیغات شهری خبر داد و اظهار کرد: با پیشرفت تکنولوژی و افزایش سازههای سه بُعدی تبلیغاتی در سطح دنیا به همت سازمان زیباسازی، برای اولین بار سازههای تبلیغاتی پایتخت نیز به سازههای مدرن و دیجیتالی دوبُعدی و سه بُعدی تبدیل میشود.
وی افزود: شورای شهر تهران در سالهای گذشته مصوباتی مبنی بر دیجیتالسازی و ایجاد سازههای نوین تبلیغاتی داشته اما در دورههای گذشته مدیریت شهری، این مصوبات اجرایی نشده و ما در این دوره مدیریت شهری تلاش کردیم این اتفاق عملی شود.
وی تعداد سازههای تبلیغاتی پایتخت را سه هزار سازه دانست و اضافه کرد: سازمان زیباسازی با منتشر کردن فراخوانی در تلاش است ۱۰۰ سازه تبلیغاتی از این سه هزار سازه را که شامل عرشه پلها، بیلبوردهای تبلیغاتی، برایت بورد و استرابورد است و در بخش های مختلف پایتخت پراکندگی دارد را دیجیتالی کند.
منبع: